top of page

NEOMLUVENÝ TERMÍN VYŠETŘENÍ

Objednávkový systém umožňuje pacientům objednání na konkrétní čas. V tomto čase jsou zdravotníci připraveni poskytovat zdravotní služby. Pokud se pacient v objednaném termínu nedostaví, vznikají našemu zařízení náklady, které nejsou nikým hrazeny. Z tohoto důvodu je nezbytné, aby pacienti, kteří se nemohou v dohodnutém termínu na vyšetření dostavit, zrušili dohodnutý termín nejpozději 24 hodin předem (telefonicky 233 325 636 po-čt 7-15, pá 7-13 hodin, formulářem kdykoliv nebo osobně v ordinační době po-čt 7-15, pá 7-13). Jedině tak můžeme nabídnout termín jinému pacientovi.

POPLATEK

Poplatek 500 Kč hradí pacient, který se v objednaném termínu na vyšetření nedostaví a současně v předstihu 24 hodin dohodnutý termín nezruší. Poplatek je náhrada části nákladů, které našemu zařízení v souvislosti s neomluveným vyšetřením/výkonem vznikají. Platba poplatku je možná v recepci platební kartou nebo v hotovosti.

Zrušení vyšetření, výkonu nebo podání léčiva je možné

  1. telefonicky - 233 325 636 (po-čt 7-15, pá 7-13), nikoliv SMS

  2. formulářem - kdykoliv,

  3. osobně - v ordinační době (po-čt 7-15, pá 7-13).

bottom of page