Formulář je určen pouze pro naše STÁVAJÍCÍ pacienty. Na žádosti, které formulář neobsahuje, nereagujeme.
Zvolte možnost:
-
ruším vyšetření/výkon/podání léčiva/telefonickou konzultaci
-
Všechny plánované termíny zrušíme bez náhrady. Pro nový termín nás kontaktujte na Objednání.
-
žádám eRecept
-
Zadejte název léku, počet tablet a počet balení. Podmínkou je platný termín kontrolního vyšetření u svého ošetřujícího lékaře. Recept Vám zašle lékař na kontaktní e-mail.
-
podstoupil/a jsem vyšetření (laboratorní odběry, CT/MR/RTG...)
-
Po obdržení výsledku vyšetření a jeho vyhodnocení Vás budeme telefonicky/e-mailem kontaktovat.
-
zasílám lékařskou zprávu/výsledek vyšetření (nezaheslovaný dokument)
-
Do 1 pracovního dne založíme dokument do Vaší zdravotnické dokumentace.
-
žádám výpis ze zdravotní dokumentace
-
Do 3 pracovních dnů Vás budeme telefonicky kontaktovat k osobnímu vyzvednutí/e-mailovému zaslání výpisu ze zdravotní dokumentace. Služba je pro pacienty, kteří natrvalo přecházejí do péče jiného pracoviště.
-
aktualizuji kontaktní e-mail
-
Do 1 pracovního dne provedeme aktualizaci e-mailu.
-
mám problém s neschopenkou
-
Do 1 pracovního dne Vás budeme telefonicky kontaktovat.
-
žádám o odhlášení ze zasílání informačních sdělení
-
Do 1 pracovního dne Vás odhlásíme ze zasílání informačních sdělení.
-
sděluji stížnost
-
Do 3 pracovních dnů Vás budeme telefonicky kontaktovat.